شهرام محمودی   افزود: واقعا از نبود حسین معدنی شوک زده‌ام و نمی‌دانم چه بگویم.

وی با بیان این که درگذشت حسین معدنی وضع بدی را در اردوی تیم والیبال ایجاد کرده است، اظهار کرد: معدنی سرمایه‌ای بود و تولد چنین انسان‌هایی به سال‌ها زمان نیاز دارد. نمی دانم چه بگویم و زبانم از بیان سخن عاجز است. بعید می‌دانم کسی بتواند جای معدنی را در تیم ملی پر کند.

ملی‌پوش تیم والیبال ایران در پایان گفت: بازیکنان تیم ملی در شوک از دست دادن این مربی با ارزش به سر می‌برند و امیدوارم بتوانیم این ضایعه بزرگ را تحمل کنیم.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال گفت: نبود حسین معدنی برایم باورنکردنی است و هنوز در شوک نبودنش به سر می‌برم.

محمدرضا دامغانی افزود: این ضایعه سنگین را به جامعه ورزش به ویژه والیبال تسلیت می‌گویم و هنوز نبود معدنی را باور ندارم. روز گذشته که بیمارستان رفتم و وضعیت معدنی را دیدم، روحیه‌ام را از دست دادم. خیلی زود معدنی از میانمان رفت و هنوز باورکردنش بسیار سخت است.
دامغانی، معدنی را سرمایه‌ای بزرگ برای والیبال ایران دانست که هم در زمان بازیگری و هم مربیگری توانست خدمات ارزشمندی به تیم ملی ایران ارائه دهد.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال با اشاره به این که بهترین دوران حضور تیم ملی را در کنار معدنی سپری کرده است، خاطرنشان کرد: حضور در مسابقات هیروشیما و سئول و دیدار برابر استرالیا از مسابقات غیرقابل فراموشی است که در کنار معدنی توانستم انجام دهم. با معدنی سختی‌ها و شادی‌های زیادی را گذراندیم. او در دوران مربیگری‌اش نشان داد که از چه پشتکار و جدیتی برخوردار است و بسیار حیف که دیگر در جمع ما نیست.

وی درپایان گفت: معدنی مردی دوست داشتنی بود و امیدوارم خانواده این عضو مهم از ورزش ایران بتوانند رنج نبودنش را تحمل کرده و با آن کنار بیایند.

دبیر فدراسیون والیبال می‌گوید با نبود حسین معدنی والیبال ایران صدمه می‌بیند چرا که دوست و دشمن به دانش فنی او اذعان داشتند.

محمود افشاردوست اظهار کرد: ابتدا درگذشت حسین معدنی بزرگ، دوست و همکار خوبم را که سال‌های زیادی به عنوان بازیکن و مربی در کنار هم بودیم، تسلیت می‌گویم. حسین معدنی یکی از مربیان باانگیزه، جوان، با دانش روز و از نفرات خوب آسیا بود. دوست و دشمن به توانایی‌های فنی او اذعان داشتند اما متاسفانه نشد که از توانایی‌های فنی او بیشتر استفاده کنیم.

افشاردوست با اشاره به هم‌بازی بودن خود با حسین معدنی بیان کرد: من سال ۷۰ با حسین معدنی آشنا و دوست شدم. پس از آن سال‌های سال با یکدیگر در تیم پیکان هم‌بازی بودیم به همین دلیل خاطرات زیادی از او دارم و همچنین ما با یکدیگر پیروزی و شکست و سختی‌های زیادی داشتیم. او یک دوست خوب و بامعرفت بود که در ناراحتی‌ها همیشه پیشقدم کمک کردن بود. سال ۷۹ که پدرم فوت کرد حرکتی برای من انجام داد که تا آخر عمر نیز از یادم نمی‌رود. در واقع من برادرم را از دست دادم. در حال حاضر نیز از موضوع بیماری او بسیار گیج هستم اصلا تصور نمی‌کردم در نهایت به این شکل ناگوار رقم بخورد.

ملی‌پوش اسبق ایران می‌گوید والیبال هنوز به وجود حسین معدنی نیاز داشت اما او خیلی زود از خانواده والیبال رفت.

محمد ترکاشوند اظهار کرد: از فوت حسین معدنی بسیار متاثر و ناراحت شدم و این ضایعه بزرگ را به خانواده والیبال و خانواده خود آقای معدنی تسلیت می‌گویم. نزدیک ۲۱-۲۲ سال است که حسین معدنی را می‌شناسم. او کاپیتان مدیر و مدبری بود و توانایی‌های بالایی داشت. در زمینه مربیگری نیز نتایج خوبی را به دست آورد. در واقع زحمات زیادی را که او در تیم ملی کشید، نمی‌توان انکار کرد اما متاسفانه خیلی زود از میان ما رفت در حالی که والیبال هنوز به امثال او نیاز داشت.
ترکاشوند درباره مهم‌ترین ویژگی‌ حسین معدنی بیان کرد: حسین معدنی انسان صبور و بردباری بود و مسائل را با طمانینه و با حوصله پیش می‌برد. علاوه بر این در زمان کاپیتانی و مربیگری مدیریت قوی داشت اما متاسفانه زود از میان ما رفت و امیدوارم روحش شاد باشد و با اباعبدالله محشور شود.

دبیر فدراسیون والیبال با بیان این که در نبود حسین معدنی والیبال صدمه می‌بیند، تصریح کرد: حسین معدنی مربی بادانشی بود که سال‌ها بر روی او سرمایه‌گذاری شده بود و نبود او خلاء ایجاد می‌کند. در واقع با حضور نداشتن معدنی والیبال صدمه می‌بیند و نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد، امیدوارم سایر مربیان با تلاش خود جای خالی او را پر کنند.

وی در پایان گفت: من باید از تمام پزشکان خوب و بزرگی که از حسین معدنی دیدن کردند تشکر کنم، زیرا تمام پزشکانی که در ایران با آ‌ن‌ها تماس گرفتم همه به دیدن حسین معدنی آمدند اما تنها راه درمان کم شدن التهاب بود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

همبازی و همکار سابق حسین معدنی با اظهار تاسف از درگذشت او گفت: حسین انسان بامعرفتی بود و هیچگاه کم‌لطفی‌هایی را که در حقش شد، پاسخ نداد.

بهروز عطایی  اظهار کرد: حسین معدنی بسیار باهوش و بااستعداد بود. شاید همه موفقیت‌های او را در والیبال بدانند اما کمتر کسی می‌دانست که حسین خطاط بسیار ماهری بود. او به عکاسی علاقه داشت و عکس‌های خیلی خوبی می‌گرفت. همچنین در رشته مهندسی شیمی تحصیلات عالیه کرد. هوش سرشار حسین معدنی موجب موفقیت او شده بود.
وی افزود: سال‌ها با حسین همبازی بودم و در تیم ملی نیز در کنارش کار کردم. همیشه تاکید داشت که باید با پشتکار و جدیت کار کنیم. به حاشیه‌ها توجه نمی‌کرد و فقط به فکر موفقیت والیبال بود.

بهروز عطایی یادآور شد: در یک دوره‌ای یادم می‌آید که برخی از کارشناسان حملات بسیار تندی را علیه حسین معدنی انجام دادند. به شدت به او انتقاد می‌کردند. من که دستیارش بودم عصبانی می‌شدم اما حسین می‌گفت که نباید جواب این برخوردها را بدهیم. حسین انسان بامعرفتی بود که هیچگاه جواب کم‌لطفی‌ها را نمی‌داد. این برگ برنده حسین معدنی بود. او همیشه مربی خوب و بزرگی برای والیبال ایران بود و من ضایعه‌ درگذشت او را به همه جامعه ایران تسلیت می‌گویم.

مربی سابق حسین معدنی پس از درگذشت او گفت: دوست ندارم بگویم حسین شاگردم بود بلکه دوستی بود که درس‌های زیادی به من آموخت.
حسینعلی مهرانپور با اظهار تاسف و تسلیت از فوت حسین معدنی اظهار کرد: حسین دوست و فامیل و همه چیز ما بود. او اخلاق خیلی خوبی داشت. مودب بود و همیشه کارش را با جدیت دنبال می‌کرد. بسیار مومن بود. یادم می‌آید در تایلند و گرمای بسیار زیاد روزه را ترک نمی‌کرد. از نظر اجتماعی مقبول بود.
وی افزود: از زمانی که حسین معدنی بازیکن بود، او را می‌شناختم. او همیشه مورد پسند مردم جامعه بود، زیرا رفتار مقبول و مبادی آدابی داشت. عاشق والیبال بود. والیبال را خیلی خوب می‌فهمید. هوش سرشاری داشت و یکی از بهترین مربیان نسل خودش شد.

مربی سابق حسین معدنی خاطرنشان کرد: حسین می‌توانست به والیبال ایران خدمت کند. ورزش ایران یکی از بهترین‌های خود را از دست داد. او همیشه دنبال پیشرفت بود. همان زمان که بازیکن هم بود سعی می‌کرد از بهترین‌های جهان الگو بگیرد. دوست ندارم بگویم حسین معدنی شاگردم بود. او دوستی بود که خیلی چیزها به من آموخت. حتی همین اواخر کمک زیادی به من می‌کرد و دانش روز والیبال را در اختیارم می‌گذاشت. او همیشه در والیبال ایران زنده است و شخصا غم از دست دادن او را تسلیت می‌گویم.


نظرات شما عزیزان:

ziziemdad
ساعت12:08---15 مرداد 1393
یاابوالفضل این چرا تو تابوت نیست همون جور همون کفس چرا؟؟؟

ziziemdad
ساعت12:06---15 مرداد 1393
مرد؟؟؟
پاسخ:بله ایشون در سن 43 سالگی در اثر التهاب ریه درگذشتن


مریم
ساعت13:56---13 مرداد 1393
خوبه حداقل بعد افتخار آفرینی بچه ها این دنیا رو ترک کرد
پاسخ:اگه بدون افتخار افرینی بود بازم اسطوره بود


شهرزاد
ساعت11:16---13 مرداد 1393
روحش شاد...

mlika
ساعت1:50---13 مرداد 1393
اههههههههههه.خداخیلی بیامرزه وای گریه های کاپیتان وماماننننننننن

marry
ساعت21:14---12 مرداد 1393
خدا رحمتشون کنه.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:, | 21:3 | نويسنده : آتریسا |